2021-ųjų drifto sezonas nelepino Gedimino Ivanausko – Ivanulės. Labiau kankinęsis, nei sėkmingai važiavęs sportininkas priėmė svarbų sprendimą – savo Nissan’ą keisti į BMW. “Buvo daug iššūkių su Nissan’u ir norėjau išbandyti ką nors naujo. Tačiau tai nereiškia, kad išsižadu jo visiems laikams“, – pasakoja Ivanule.
„Metų viduryje, rinkoje, mačiau, jog Vainius Mieliauskas pardavinėja A. Vasiliausko pradėtą ruošti BMW drifto bolidą. Automobilyje jau buvo sumontuoti Lionės saugos lankai, kėbulas suvirintas ir nudažytas“, – aiškina G. Ivanauskas.
G. Ivanauskas taip pat paneigia gandus, jog BMW E92 kėbulo įsigijimui įtakos turėjo Lietuvos drifto karalių – Andriaus Vasiliausko ir Benedikto Čirbos – naudojami automobiliai. „Istorija yra tokia, jog buvo prastas pasiruošimas 2021-iems metams ir pats sezonas labai vargino“.
Galinė naujo Ivanulės bolido važiuoklė – panaši į E92 Eurofighter variantą – čia bus naudojamas estų Wise Fab (galinė dalis – 1500 eur) sprendimas. Reduktorius – keičiamo perdavimo Winters Performance. Amortizatoriai – iš Aurimo Bakčio atstovaujamo Feal Suspension (keturi vienetai – 1200 eur). Stabdžiai – BMW M.
Naujas sprendimas Lietuvos drifte – galinėje automobilio dalyje bus montuojamas vairo stiprintuvas. Dažniausiai šis mazgas matomas šalia variklio bloko. Pavarų dėžė – Samsonas RS90.
Automobilio širdis – šešių cilindrų eilėje, Toyota 2JZ variklis, ant kurio bus montuojama turbina. Renkamasi iš Turbo Systems, Garrett bei Precision gamintojų. Planuojama atsukti apie 1000 AG ir 1000 Nm. Pasirinktas 2JZ variklis, nes BMW S55 (dedamas į M3, M4) tiesiog nesimpatizuoja, o Nissan Skyline VR38 parengimas būtų buvęs žymiai brangesnis ir pernelyg sudėtingas.
BMW E92 kėbulas bus aprengtas Diveriks Performance bodykit’u.
Išsamų pasakojimą apie 2021-ųjų Ivanulės sezoną žiūrėk čia ↓